1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2670076

Sv: Apropå nånting...
Gooode: Ser mörka moln hopa sig när våra 90-talister börjar ha gjort sitt och där Hållander är sladdisen född 00. Några habila senare 00-talister kan vi skaka fram som det ser ut nu men superlöftena/stora löftena lyser väl med sin frånvaro. De få vi hade drog som en avlöning. Så vilka hemvändare har vi om 6-7 år? Vilka nya Z och EP40 kommer vi få fram? En SC med trollspö och synnerligen goda kontakter kommer krävas. Förhoppningsvis kan vi komma värva lovande första/andraårsseniorer som får maximal utväxling i flera fall.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Greven: Ja det gäller ju samtidigt att ge våra yngre chansen. Likt OJ, Edfeldt, Värmhed, Melander mfl. Att stå utanför truppen eller enbart göra sporadiska minuter i 4e linan utvecklas man inte av.

Sv: Apropå nånting...
Greven: tog ni inte brons eller om det var silver i J20 för några år sen, vad hände med den generationen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.