Dubbeld: När jag läste inledningen på ditt inlägg "Ser jag Dallas-Hanzl-EP i en kedja igen så..." trodde jag du skulle skriva "kommer jag att kräkas" men du valde en något mer lindrigare formulering. En annan spelare förutom Dahlén som ofta är kritiserad är Lundin och jag fattar inte varför man inte sätter ihop dessa. Dahléns och Lundin har funkat ihop förr och endera MPS eller Mieho skulle kunna vikariera på Hartmans plats
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer