{10473}: Ok, nej det var väl bara att Malmö visat intresse. Tror dock uppgifterna mycket väl kan stömma då det är en lokaltidning som kommit med infon.
Och har Malmö visat intresse så måste det betyda att Hanzl är ute på marknaden. Och Inte signat nått med Timrå än i allafall.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och har Malmö visat intresse så måste det betyda att Hanzl är ute på marknaden. Och Inte signat nått med Timrå än i allafall.