+ 23
Inlägg: 2670182
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, men det sammafattar lite den här säsongen på nått sätt. Egentligen borde man tagga play in rätt mycket. Men energin på isen(mest obefintlig)
Speglar av sig på supporterskapet. Och på det Antes obefintliga förmåga att förändra nånting och rulla på. Lall on Lall on!! Då slutar det i oändliga diskutioner om ingenting härinne på forumet.
Jag lär väl känna peppen när det närmar sig torsdag kväll antar jag. 🤷
Speglar av sig på supporterskapet. Och på det Antes obefintliga förmåga att förändra nånting och rulla på. Lall on Lall on!! Då slutar det i oändliga diskutioner om ingenting härinne på forumet.
Jag lär väl känna peppen när det närmar sig torsdag kväll antar jag. 🤷
+ 14
Snälla, ge mig slutspel och fokus på hockeyn här och nu! Inte nästa säsong. Den dagen, den sorgen