1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2670333

Sv: Apropå nånting...
{469}: Det stormar nog en del i Örebro ja. Knepiga tränarbyten och när det gäller bänkningarna av Bromé och Holm, i säsongens absolut viktigaste skede, har jag hört att det ligger mer än sportsliga prestationer bakom. De är tydligen jävligt missnöjda och vill bryta kontrakten

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja nått är skumt över dom där bänkningarna, helt klart.
Bromé har det väl varit diskutioner och rykten om att han siktar på spel utomlands igen? Kanske bryter kontraktet helt där istället då.

Hoppas Örebro sprattlar sig till en vinst och vi får möta dom, känns som ett lag som är mer mentalt sköra än oss. Trots allt..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer