mikenomad: Ja nått är skumt över dom där bänkningarna, helt klart. Bromé har det väl varit diskutioner och rykten om att han siktar på spel utomlands igen? Kanske bryter kontraktet helt där istället då.
Hoppas Örebro sprattlar sig till en vinst och vi får möta dom, känns som ett lag som är mer mentalt sköra än oss. Trots allt..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bromé har det väl varit diskutioner och rykten om att han siktar på spel utomlands igen? Kanske bryter kontraktet helt där istället då.
Hoppas Örebro sprattlar sig till en vinst och vi får möta dom, känns som ett lag som är mer mentalt sköra än oss. Trots allt..