1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2671726

Sv: Apropå nånting...
JonasN: Rögle har ingen sviktande form. Ni är solklara favoriter i afton.

Chansen att formsvaga Timrå IK ska skaka om grönvita Rögle är lika sannolikt som om typ Filip & Fredrik plötsligt skulle göra en film som skulle få högsta betyg på en seriös kultursida.

Ni behöver inte vara ett dugg oroliga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Tårtgeneralen ?

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Jag är tyvärr rätt skeptisk inför åttondelen men grabbarna får mer än gärna motbevisa mina farhågor.
Denna säsong finns tyvärr alldeles för lite vilja, driv samt spelglädje för att rucka på en motståndare vi dessutom haft svårt för i flera säsonger.
Ikväll luktar det 5-1 och på lördag görs det en tapper insats hemma men ineffektiviteten blir påtaglig som vanligt och det blir 2-4 i tom bur på slutet.
Detta är känslan men jag blir mer än gärna motbevisad.

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Är alltid orolig inför slutspelsmatcher. Det har varit en pissusel säsong och ingen är förvånad om den tar slut på lördag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.