1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2672269

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Det är väl insättning i spelarna som är problemet. De är nästan aldrig först på pucken eller går 100 % in i närkamperna. Spelar ingen roll hur bra spelare man har då.
52 matcher och inte fått ordning på PP - det är onekligen tränarnas fel. Kommer inte runt det.

Svarskommentarer

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Joslan00: Det är verkligen skitdåligt! Förutom några få undantag är inställningen och kämpaglöden lika dålig som varm öl utan kolsyra. Har hejaramsan i SCA-arena hypnotiserat dem?

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Tränarbytet ser ju nu ut som ett helt rätt beslut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.