1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2672358

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Ante har fan gett upp. Gubben kan fan sura hur mycket han vill över hur ”Vi är fortfarande dåliga i PP” men han kör fortfarande totalt fel spelare.

Sen så var det inget fel med de nya kedjorna, vi skapade bra tryck i anfallszon. En enda jävla back som totalt förstör hela försvaret.

Svarskommentarer

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Nya kedjor , ändå är Hållander överlägset bäst i timrå . igen .

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Dubbeld: Om nu inte Rindell är skadad eller liknande. Hur kan både Eronen och Edfeldt gå före? Totalt haveri från tränarhåll i så fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.