1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2672517

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
{297}: Fullständigt korkat att låta AK fortsätta och speciellt efter januari när inget funkat och i vissa matcher har inställningen varit uselt. Förtroendet finns inte, Ante kan rya hur mycket han vill men ingen lyssnar annars hade PP tex kommit igång och man ser att det är sprickor, tex finns ju inte på kartan att tex Ante skulle bänka Lander även om han skulle behövt det för att väckas de senaste månaderna. Man behöver inte vara professor i psykologi för att förstå lager har ingen styrning eller ledning. Obegripligt hanterat av Kapanen, antingen har han varit styrd av styrelsen att inte röra Ante, för så här dåligt så länge kan man inte se mellan fingrarna med utan att agerat, annars ser inte Kapanen en minut av matcherna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.