1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2672526

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
mikenomad: Ante har tappat det för länge sen. Alla intervjuer med ”laget gör en bra insats” trots att vi torskat är pinsamma. Nä jag tror på en rejäl makeover nästa säsong med Ollie. Alla kan lyfta sig, och då går vi för guldet

Svarskommentarer

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Kulltorp: Ja, det är rätt genomskinligt att det brustit mellan tränarhåll och spelarhåll. Nånstans därimellan har Lander behövt stå mellan spelare och sin pappa till tränare.

Jag tror och hoppas det kommer vara en helt annan energi i laget nästa säsong och att det gör Lander gott att inte behöva ha farsan som tränare.
Nästa år gasar vi!

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Med facit i hand (som iofs alla kunde räkna ut ändå INNAN matchen ) så bänkades fel back .Prognos att gå vidare : 20-25 % . Go'natt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.