{3405}: Håller med. Gubbsura under dagen. Knyt näven i fickan och sen tar vi som kan oss till arenan imorgon!
Lite som att skjuta sig själv i foten att sitta och klaga om lagbygget och sen förvänta sig spetsvärningar nästa säsong om man inte tar sig till arenan och bidrar...
Gravdrickat ha flödat inatt.... Vi har vari somm en sjunkande sten sen innan Jul nu... Dä hänn inget ting... Så menlöst å uselt... Nä vi ä lik mjuk som Dolly Partons bröst... Imorgon ä dä 60 min blod svett vilja krig tårar... Vi SKA VINN Imorgon... Dä finns inge annat på kartan.. Annars ä säsongen över å vem fan had trott dä??
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.