+ 5
Inlägg: 2673038
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Det var en scen i hörnet västra-norra om jag kommer ihåg rätt, faktiskt något att ta upp igen med lite livemusik.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Att.oskars kommer att åka ur tids nog är självklar.
Men vilket lag är bättre att det åker ur för Timrås skull?
Jag röstar på HV där, jag är fortfarande sur för hur hv filmande sig till segrar över Timrå på 00 talet i slutspelet.
Nä jag är inte bitter
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/l1M3MG/sanktes-av-skridskon
Yes 1-0 till oskars.
Men vilket lag är bättre att det åker ur för Timrås skull?
Jag röstar på HV där, jag är fortfarande sur för hur hv filmande sig till segrar över Timrå på 00 talet i slutspelet.
Nä jag är inte bitter
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/l1M3MG/sanktes-av-skridskon
Yes 1-0 till oskars.
+ 5
Dä ta mä tebaks tä 90-tale nä dä var band som spel emellan avblåningarna å dä va fritt att ta mä sä drickat tä match 🎉🎉🎉