{469}: lustigt det där med Lodin. Frekventa hjärnsläpp, matchstraff, spelar i SHL’s absolut sämsta lag men i Timrå hade han haft bäst poängsnitt, bättre än alla våra hemvändare, Hållander inkluderad.
{297}: Lite styrkan hos Lodin. Spelar lite "för sig själv" mellanåt, men också lite det som blir till hans styrka. Att mentalt kunna skita i omständigheterna litegrann. Hade säkert kunnat spotta in poäng i Timrå. Men frågan är hur han gått ihop med till exempel Lander.
Såg ut som chips-Karlsson som åkte ut. Kommer ni den tomten som vägrade o träna och dränerande Timrås ekonomi fullständigt. Hade ändå 53 assist i Ottawa tack vare manipulerade siffror. Och Oink gör 2-0. Gött!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.