1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2673225

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Dalllas: Jag tror att OM man visste allt om alla spelare som har kommit och gått i Timrå (och alla andra lag) så hade det funnits hur många ”skandaler” som helst.

Sen är det oacceptabelt ur PR-synpunkt och det finns ju en förtroendeaspekt som Lodin brast i men hur var det? Han fick spela i Timrå när han gick ut och bad om ursäkt och lallade in och ut i nån form av rehabprogram? (Som bevisligen inte hjälpte honom) Timrå kunde fronta med att man hjälper honom och då kunde han spela vidare, visst var det så? Då dög han för Timrå IK. Var det inte så?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.