{469}: Ingen munter lyssning nu när man lyssnat lite. Jennifer Engström sågar framtidens chanser lite. Tror att man kommer ha sämre trupp nästa säsong till exempel...
Dock så vet jag inte om jag lär hålla med om det just. Lyytinen och Rindell absolut inte omöjliga att ersätta och inte Hanzl heller i min bok.
Satsar Kapanen korten rätt så tror jag att vi lär kunna ha en trupp som vi får ut mer av.
En Wedda med en försäsomg i kroppen för en gång skull och Hållander som lär spinna vidare på där han slutade.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Halvtimmes avsnitt om Timrå om matcherna med Rögle och lite framtiden som jag förstått det, med Adam och Jennifer Engström i hockey