1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2674791

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Har sett några matcher i år just för att se Värmhed spela främst. Absolut inte Tingsryds bästa spelare, men han sticker ut med sin fart och är stark med puck. Har egentligen sett för lite för att sätta fingret på vad han är typ av spelare. Jag skulle främst höja frågan, "Varför just Lundmark av alla spelare i Allsvenskan?" Det måste finnas något enastående ändå där Hedström, Holtari och Kapanen scoutat fram. Jokinen kanske var ute efter han innan säsongen? Det är ju nått där iallafall.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: Jo men lite den känslan man fått efter att ha läst lite om honom. Vad är styrkorna liksom.
Men nått borde han ju ha då vi inte var ensamma i SHL med att vilja ha honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.