OlliJanne: Jag törs i alla fall säga att han slår rekordet för flest gjorda mål av en Timråspelare i SHL under en säsong. 25 känns inte som en omöjlighet.
Vargher85: En sak jag tror folk inte tänker på med Jonte, vi ser ju hur han kan vrida sina knän/fötter bakåt bra mycket mer än vad som är normalt, han har solklart överrörlighet i sina leder, det är inte endast positivt, det kan även skapa instabilitet, i t.e.x i axlar och övriga leder i kroppen. Att alla skriker på att han ska operera sig är ju inte helt givet. Det kanske inte är något som löser några problem.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.