Rytter: Ja, jag har läst tillräckligt mycket för att konstatera att våra skogsbolag skövlar och förstör våra skogar mm utan urskiljning. Naturligtvis med vår regerings goda minne. Så vi ska vara tysta som har SCA som sponsor. Finns en fin dokumentärserie, svtplay kanske, där man med förskräckelse kan följa skogbolagens skövling.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Finns en fin dokumentärserie, svtplay kanske, där man med förskräckelse kan följa skogbolagens skövling.