Labban: Jag är en av dom och jag vidhåller, så som vi spelade hade vi åkt ut av både Örebro och Modo. Och hade vi åkt ut av Modo hade jag gett upp hockey för all framtid.
Rico01: Min poäng är att vi hade kunnat åkt ut mot Skellefteå istället om vi satsat mot 6e platsen. Hade inte varit så illa och med lite tur hade vi kunnat vinna någon match till och med. Allt blir ju spekulation men hellre en extra hemmamatch(för ekonomin) och förlora 4 raka än att åka ut redan i åttondel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...