Dubbeld: Tack Albin för alla dina insatser. Ett A på bröstet är inte kattskit bland alla karaktärer i laget. Tyvärr så är det svårt att gå från toppcenter i HA till mediumcenter i SHL, speciellt när man är +25 år.
Dubbeld: Tack för allt Albin! Kommer mest att minnas dina år i hockeyallsvenskan där du gjorde mycket poäng och att du är en mycket bra tekare.
Väntat att Albin försvinner. Nu är det stor chans att O. Kapanen kommer in. Om man sedan förlänger med EA eller tar in någon annan eller satsar på Värmhed blir spännande att se.
Dubbeld: önskar att jag skrivit snabbare. Oavsett de senaste tongångarna så tycker jag Lundin ska ha ett stort tack för att ha varit med och tagit oss från HA till mittenlag i SHL
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.