1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2681380

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:

Jag hoppas och tror på HV, mer historia och dessutom 5 SM Guld.
Lag som Oskarshamn LHC Lakers bör bytas ut mot SSK AIK DIF; Brynäs, löven eller SSK

Jag vill ha en klassisk Elitserie som förr

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74:

Allt kan inte vara som förr och kommer inte heller att vara det. Om 20-30 år kommer t ex Växjö och Linköping vara lika klassiska som t ex Luleå och HV71 är idag. På 1960- och 1970-talet hade inte ens Timrå och Leksand hunnit bli klassiska. Sånt där tar tid. Till och med Oskarshamn kan bli klassiska om man ger dem några decennier 🙂

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Håller med, IKO sänker kvaliteten på hela ligan. Det skäms man för som TIK-supporter, att man släppte upp dom i match 7. Sen var dom väl Monster"favoriter" att åka ut Coronasäsongen, och vart räddad där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer