Allt kan inte vara som förr och kommer inte heller att vara det. Om 20-30 år kommer t ex Växjö och Linköping vara lika klassiska som t ex Luleå och HV71 är idag. På 1960- och 1970-talet hade inte ens Timrå och Leksand hunnit bli klassiska. Sånt där tar tid. Till och med Oskarshamn kan bli klassiska om man ger dem några decennier 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allt kan inte vara som förr och kommer inte heller att vara det. Om 20-30 år kommer t ex Växjö och Linköping vara lika klassiska som t ex Luleå och HV71 är idag. På 1960- och 1970-talet hade inte ens Timrå och Leksand hunnit bli klassiska. Sånt där tar tid. Till och med Oskarshamn kan bli klassiska om man ger dem några decennier 🙂