Synct: kan man tycka, men som sagt nu funkar det inte så utan gäller att vara bäst när det gäller!? Kanske hv visar vilka som är bäst ikväll eller så viker dom ner sig och förtjänar inte att vara kvar.
Verkar ju känsligt detta med direktnedflyttning i hockeyn så lär ju inte bli någon ändring på det inom en överskådlig framtid...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Verkar ju känsligt detta med direktnedflyttning i hockeyn så lär ju inte bli någon ändring på det inom en överskådlig framtid...