1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2681396

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hoppas på Oskarshamn, mest bara för att HV är favoriten och spelar på hemmaplan. Oskarshamn är ju sämre för ligan totalt sett men bättre för Timrå. Avdelning förmodad räddningsplanka. Men jag troooor nog att HV lyckas vinna ikväll.

Dessutom är det ju hysteriskt roligt om HV åker ur med den absolut dyraste truppen av alla.

Är - på riktigt - så jävla tacksam för att vi slipper detta ultimata tillstånd av hockeyångest. Fy fan för sjunde avgörande om ligatillhörighet. Lider faktiskt med supportrarna från båda lagen. Det vi bevittnar idag är det närmaste helvetet man kommer som hockeysupporter.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer