Karlsson74: Ja, väldigt mycket mer finns att önska organisatoriskt. Borde inte vara så svårt att fixa till. Kom igen nu Timrå IK och styr upp detta! Quick fix ta tillbaka Torines, Men det kommer nog inte att ske.
Zäta75: Är rätt säker på att inga skulle vara gladare än Timrå IK om Torines skulle vilja åter. Var knappast klubbens initiativ att gå skilda vägar så "ta tillbaka" är nog inte riktigt rätt formulering i sammanhanget
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.