eltifoso: Var lite svårt att hitta nån vettig sammanfattande information.ang rena kostnader på spelartruppen Hittade dock denna som tydligen ska gälla bara själva spelartrupperna .. 22/23 Enligt uppgift. Växjö 12a och skellefeå.på 13e.. så det är tydligen inte enkomt spelarbudgetar och vad man lägger ut på spelarna som avgör om man kan vara med att buda på stjärnor och om man vara med och slåss om spel ii finaler eller inte. .😉
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hittade dock denna som tydligen ska gälla bara själva spelartrupperna .. 22/23
Enligt uppgift. Växjö 12a och skellefeå.på 13e.. så det är tydligen inte enkomt spelarbudgetar och vad man lägger ut på spelarna som avgör om man kan vara med att buda på stjärnor och om man vara med och slåss om spel ii finaler eller inte. .😉