angeroath: Tycker det är fel att kalla den svåråtkomlig, bara att ta bilen buss eller taxi. Men kanske inget som direkt lockar efter ett restaurangbesök i stan. Men nu är den där den är och kommer ej flyttas, och även om den tillhör botten i SHL så är det en fin arena i allsvenskan.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men kanske inget som direkt lockar efter ett restaurangbesök i stan.
Men nu är den där den är och kommer ej flyttas, och även om den tillhör botten i SHL så är det en fin arena i allsvenskan.