+ 4
Inlägg: 2685052
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Daggen!
"Fan, den där Lööke sitter och hånar hela vårat lag!"
Och så var det inte ens Lööke! XD
SHL Bofors har ju kvar "the upp fucker".
"Fan, den där Lööke sitter och hånar hela vårat lag!"
Och så var det inte ens Lööke! XD
SHL Bofors har ju kvar "the upp fucker".
+ 3
Sen vet jag inte riktigt vad som är mest patetiskt. Att Herr Larsson, eller snarare Mr "världens bästa 4:e center" blev provocerad av en 18 åring i BIK, eller att Brynässupportrarna försvarar hans beteende mot media etc.