+ 13
Inlägg: 2685073
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Haha nu minns jag. Kom ihåg det som 8 - 0, nåja.
"
– De spelar ju på ett sätt som jag skulle säga är lite halvfult, men det måste de ju också göra då vi är tio gånger bättre än vad de är. De försöker snacka ned oss och vi spelar vårt spel, säger han.
"
hockeynews.se/nyheter/uppmarksammade-braket-onodigt-att-slass-mot-en-samre-spelare
"
– De spelar ju på ett sätt som jag skulle säga är lite halvfult, men det måste de ju också göra då vi är tio gånger bättre än vad de är. De försöker snacka ned oss och vi spelar vårt spel, säger han.
"
hockeynews.se/nyheter/uppmarksammade-braket-onodigt-att-slass-mot-en-samre-spelare
+ 3
"Han tycker att det är fegt av dig att inte stå upp för dig?
– Det är onödigt att slåss mot en sämre spelare, det är bättre att han får spela och göra bort sig där. Det får stå för honom, jag spelar hockey."