1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2685319

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Undra om Timrå trodde att allt skulle lösa sig med hemvändarna? Att dom skulle fylla hallen på egen hand och att laget skulle gå som tåget? Hade inte blivit ett dugg förvånad om så är fallet.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
{10473}: Är man så fullständigt slut i huvudet så man tror det så ska vi faktiskt inte ha någon förening i högsta serien, då kan vi lika gärna slåss med Sundsvall blå i gärdsgårdsserierna. Man blir så oerhört trött på folket som leder den här föreningen OM det stämmer. Risken finns ju att vi står där till hösten utan en elitlicens isåfall.

Sv: Silly Season 2024-25
{10473}: Ja troligen är det så, speciellt sedan man hörde LBs uttalande att han ansåg att publiken skulle komma.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.