+ 3
Inlägg: 2685315
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Jaha tror inte att min revisor tillåter så mkt uttag men ska om de behövs lägga till nåra spänn nästa år om de behövs 🤣🤣
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Undra om Timrå trodde att allt skulle lösa sig med hemvändarna? Att dom skulle fylla hallen på egen hand och att laget skulle gå som tåget? Hade inte blivit ett dugg förvånad om så är fallet.
+ 2
Vi behöver trots allt göra en ekonomisk vinst på flertalet miljoner. Med tanke på att vi typ knappt gjort nån vinst de senaste säsongerna.
Bara att invänta negativa nyheter då. Aldrig får man slappna av som Timråit