1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2685400

Sv: Silly Season 2024-25
Vi har en mycket intressant collagespelare som börjat följa Timrå på Instagram. Artem Shlaine. Bra statistik senaste säsongerna. Draftad 2020. Timrå är det enda laget i Europa som han följer verkar det som.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: Ett bra tag sedan han började följa Timrå, kollade honom då, tror han följde O Kapanen eller någon sådan.

Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: En Ryss med amerikanskt medborgarskap, man undrar hur det skulle tas emot. Vi är väl det enda laget som ens petat på en ryss med Paigin också.

Och för att vara college är det ingen vidare statistik, rätt in i SHL, njaaaaaa, känns helt orimligt, lika orimligt att han följer TIK på instagram.

Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: Ser att han är Center. Blir det ingen Kapanen?!? Collagespelare har jag mycket svårt att gå igång på. Känns allsvenskt över den kvaliteten. Tar en sån som Kapanen alla dagar i veckan om det står mellan dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.