JonteD: En match som känns väldigt låst hittills, där inget av lagen vill bjuda på något. Tätt, hett, jämnt, kan man säga!
Något som i alla fall jag tänker är att jag sätter in Timrå på Rögles plats, där det istället är vi som möter Växjö. Och man kan ju oerhört snabbt konstatera vad fullständigt chanslösa vi hade varit. Den slutspelshockey som Rögle har hittat hade Timrå aldrig kommit i närheten av. Lika bra att säsongen tog slut när den gjorde.
Ledarskap är A och O i det mesta som har att göra med lag eller organisationer av olika slag. Vi hade uppenbarligen nått vägs ände med Ante i den rollen. Nu tar vi revansch och hämtar kraft i ett nytt och "bättre" ledarskap!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.