Labban: Vilken jävla dödgrävarhockey att se på VLH – RBK. Att domarna tillåter dagens spelförstörande och regelvidriga spel är fan i mig otroligt. Fasthållningar med klubban ett par sekunder varje gång spelarna kommer i närheten av varandra. Omfamningarna i spelet vid sargerna där man håller om varandra som värsta tryckarna på en dansbana. Crosscheckingar i ryggen vid sargerna och framför mål. Fan det är inte roligt att se längre när nästan vilket spelförstörande lag som helst med obegåvade spelare kan vinna på fusk. Nä, här har domarna en hemläxa att göra innan publiken ledsnar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.