1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2685566

Sv: Silly Season 2024-25
Växjö 1-0 ifrån ingenting. Spyr lite i munnen till "Sweet Caroline" 🤮

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
Labban: Vilken jävla dödgrävarhockey att se på VLH – RBK. Att domarna tillåter dagens spelförstörande och regelvidriga spel är fan i mig otroligt. Fasthållningar med klubban ett par sekunder varje gång spelarna kommer i närheten av varandra. Omfamningarna i spelet vid sargerna där man håller om varandra som värsta tryckarna på en dansbana. Crosscheckingar i ryggen vid sargerna och framför mål.
Fan det är inte roligt att se längre när nästan vilket spelförstörande lag som helst med obegåvade spelare kan vinna på fusk. Nä, här har domarna en hemläxa att göra innan publiken ledsnar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.