{9829}: Intressant. Men också ett oskrivet kort om det nu ligger någon sanning i det. Förhoppningsvis inte en ny Hugo Reinhardt som kom ifrån samma liga och inte alls höll måttet.
{9829}: klart intressant namn men han är center. Betyder det att Kapanens pojk inte kommer? Eller är det Lundins ersättare? Eller har man lagt ner tanken på Emil som center?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer