1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2687925

Sv: Apropå nånting...
Jokinen: "Det finns inga garantiplatser någonstans och det är viktigt för mig. Jag är ärlig; du måste förtjäna din plats."

Det där gillar jag. Har haft en känsla tidigare att vissa spelare prenumererat på istid oavsett hur knackigt det går medan att andra spelare som visat framfötterna inte fått förtroende.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Kravställan är nyckelordet här. Vi får en tränare som vägrar tillåta fusk i alla dess former från någon av sina spelare. Det kvittar helt om du så gjort femtielva mål på femtitolv matcher. Presterar du inte på träning, nä, då spelar du heller inte nästkommande match. Helvete vad jag älskar det här!

Återigen - som du tränar, så spelar du.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.