Tack och lov i ishockey heter väl en back back, en forward forward och en center center. I fotboll har det genom åren döpts om spelarpositioner i parti och minut. Nästan ingen säger halvback nuförtin :-)
Ha ha (igen), kul i alla fall att det inte bara är jag som blir less och stör mig alldeles förbannat 😅 Känns lättare att leva med dessa uttryck när vi är flera.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer