DJ Hemp: Man saknar Abris och hans bevingade uttryck:
Jag hälsar press, radio, tv och framför allt massmedia välkomna.” ”Det här ska nog bli bra grabbar, bara vi alla drar åt varsitt håll.” ”Jag gick in i det här med öppet ansikte.”
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag hälsar press, radio, tv och framför allt massmedia välkomna.”
”Det här ska nog bli bra grabbar, bara vi alla drar åt varsitt håll.”
”Jag gick in i det här med öppet ansikte.”
Finns det någon liknade idag, tror inte det? =)