Erol Ateceae: Vilken skön kille Jokinen verkar vara. Rak, ärlig och krav på spelarna. Han kommer definitivt att se till att rätt spelare är på isen efter prestation. Låter lovande.
Nacka TIKare: Istid och förtroende är något du som spelare ska förtjäna. Detta gör du genom att spela och jobba för att laget ka lyckas så bra som möjligt. Inte du själv. Här måste namnet du har på tröjan vara helt ovidkommande. Ishockey är en lagsport. Oavsett om det står #51 Lander, #54 Dahlén, eller #22 Värmhed (bara som exempel) på tröjan ska du belönas för vad du gör för laget. Lyckas du med något som individuell spelare ska du förstås få beröm och även belönas för vad du nu gjort om det är så. Men laget ska ändå alltid komma först.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.