+ 1
Inlägg: 2691117
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Finalen har inte varit än, men Kuben slog ut Gif i semin.
Tveksamt om du har koll på fotbollen i distriktet.
Sedan om Kuben spelar i fyran eller i tvåan är de bäst ändå
Tveksamt om du har koll på fotbollen i distriktet.
Sedan om Kuben spelar i fyran eller i tvåan är de bäst ändå
+ 1
Javisst, Kuben är bäst i stan. Det är sedan gammalt. Vann väl till och med DM så sent som i år.