+ 1
Inlägg: 2691118
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Villervalla:
”Tveksamt om du har koll på fotbollen i distriktet.”
Ja, det är tveksamt. Minns fel där. Men det är svårt att ha koll på allt då man jobbar mer än 100 % och har en ytterst begränsad fritid. Att Kuben slog GIF på straffar har jag dock inte missat.
Annars var det bättre förr…
”Tveksamt om du har koll på fotbollen i distriktet.”
Ja, det är tveksamt. Minns fel där. Men det är svårt att ha koll på allt då man jobbar mer än 100 % och har en ytterst begränsad fritid. Att Kuben slog GIF på straffar har jag dock inte missat.
Annars var det bättre förr…
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Episkt namn på en ny spelare i vårt J18. Hoppas på a-lags debut för Brynje Storjord om ett par år
+ 18

Tveksamt om du har koll på fotbollen i distriktet.
Sedan om Kuben spelar i fyran eller i tvåan är de bäst ändå