DJ Hemp: 7-0 mot IFK Umeå idag, Linus Hallenius 5 mål, han har gjort 10 mål på två matcher. Helt sjukt att han spelar i Div 3, han håller minst Superettanklass.
MINST Superettanklass tror jag ändå är att ta i en aning. I så fall hade han definitivt varit kvar i GIF. Tänker att man inte bör överskatta en hög målproduktion i lägre serier. Men det är kul att läsa att han ännu har en grym blick för målet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...