+ 1
Inlägg: 2691307
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Faktiskt var det för att Giffarna skulle föryngra som han fick gå, det var ett jäkla rabalder om honom i höstas.
+ 1
MINST Superettanklass tror jag ändå är att ta i en aning. I så fall hade han definitivt varit kvar i GIF. Tänker att man inte bör överskatta en hög målproduktion i lägre serier. Men det är kul att läsa att han ännu har en grym blick för målet.