+ 7
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2691365
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Fan va bra man se hockey 11av 12 månader vi börjar med försäsong matcher augusti sen rullar det på med SHL VM och NHL som först avgörs i Juni. Känns så jävla bra om man tänker så och längtar tills SHL sätter igång KÄMPA ALLA TIMRÅ IK ÄR DE BÄSTA . STENHÅRD FYSISK HOCKEY TIMRÅ IK
+ 19
21-1 i målskillnad efter två matcher. Real Kubikenborg. Kanon med en seriöst satsande Sundsvalls-klubb lägre ner i systemet.