Rip Kirby: Tror en stor del av problematiken är av ekonomisk karaktär. Växjö, Örebro, Luleå, Skellefteå bla, värvar aktivt, tidigt, de mest talangfulla spelarna i Sverige med väldigt bra förmåner. Ska vi kunna möta dem måste vi verkligen satsa på kvalité.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Växjö, Örebro, Luleå, Skellefteå bla, värvar aktivt, tidigt, de mest talangfulla spelarna i Sverige med väldigt bra förmåner.
Ska vi kunna möta dem måste vi verkligen satsa på kvalité.