Utan att ha nån koll på honom känns det förtroendeingivande. Hoppas verkligen att han håller vad han lovar också. "Bygga team över hela organisationen" - Jo, tack, precis det Timrå behöver.
Sedan önskar man ju att han kan snärja sponsorer, tänka nytt, vara innovativ och kommunikativ.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Utan att ha nån koll på honom känns det förtroendeingivande. Hoppas verkligen att han håller vad han lovar också. "Bygga team över hela organisationen" - Jo, tack, precis det Timrå behöver.
Sedan önskar man ju att han kan snärja sponsorer, tänka nytt, vara innovativ och kommunikativ.
Välkommen Frederik!