+ 4
Inlägg: 2692504
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Har skickat iväg ett mail till Lars iallafall. Får se vad svaret blir. Ser nu att det blev lite stavfel haha.. Jag skyller på autocorrect
+ 13

Kanske någon av dem kan kliva in mellan och stötta med mellanskillnaden om nu kommunen inte är villig att efterskänka värdet från avtalet?