Tonymontana: Gillar sådana där initiativ. Det är ibland som att klubbarna är tondöva till vad folk vill ha och betala för. Tror även att klubbarna uppskattar mejl som detta som är konstruktivt och inte bara gnäll.
Tonymontana: Bra initiativ! Jag kommer också att skicka ett liknande mail och råder alla som har tid och lust att göra det också. Ju fler desto bättre! Gärna till nya klubbchefen också, men han har dock inte tillträtt ännu.
Tonymontana: Tänk om alla lag hade kommunnamnet där Timrå ha sitt, Brynas tröjor skulle det stå Gävle på bröstet, Modo,=Örnsköldsvik, HV=Jönköping osv, sjukast av allt blir Rögles där det skulle stå Helsingborg och så spelar de i Ängelholm.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.