1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2692530

Sv: Apropå nånting...
En sista grej innan jag drar härifrån är att rika lag som MoDo inte kan sätta en sponsorlogga på en tröja utan att kolla ärligt hur det sen ser ut. Bara för att sponsorn skickar sin bild-fil kanske de ska se hur det ser ut på tröjan innan tryck. Ser ut som klisterlappar och jag stör mig nåt jävulskt på sånt där slött slarv och dumheter!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Typ som när vi bara smetade på NHKs grön/vit/blå logga på våra röda tröjor. Sedan korrigerade man detta genom att istället göra loggan i vit text och det såg mkt prydligare ut

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Svaret kom relativt snabbt. Får se om det blir någon vidare uppföljning av detta. Men verkar sitta i avtalet med kommunen att det måste tydligen stå Timrå på tröjan.. märkligt avtal kan jag tycka. Bara namnet Timrå ik ger väll en jävla bra reklam redan?
Uppladdat:

500x0-2dd629c9-14ec-43ce-9cb7-025d3793eadc.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.